torsdag 17 januari 2008

snor

Fortfarande dödens sjuk efter snart en vecka.
När johan kommer hem från repan ikväll ska han få en skagenfylld avocado till förrätt, örtmarinerat nötytterlår med klyftpotatis de lux och rödvinssås som huvudrätt och sedan avslutar vi med hjärtformad glass indränkt i hemmagjord hallonsås. BARA för har har fått stå ut med mitt gnäll i snart en vecka. jag är nog inte den lättaste människa att leva med, speciellt inte när jag är sjuk. tänk att jag gnäller MYCKET i vanliga fall och multiplicera det med 20. SÅ jobbig har jag varit.

Och västtrafik kan stoppa upp sig själv i analia. Missade min körlektion idag eftersom det aldrig kom någon vagn. och den får jag ändå betala. dom borde ersätta.

I tisdags var jag på arbetsintervju (sjukast i stan) och jag håller tummarna HÅRT SOM FAN att det går vägen, för jag är verkligen i behov att ett karriärsbyte!!!! Ska provjobba i morgon, och jag ska fan BE till Gud att allt snor i näsan försvinner, locken för mina öron öppnas och halsen slutar klia så jag kan visa dom hur jävla bäst jag är!! oooh yes

Inga kommentarer: