onsdag 20 februari 2008

SOL & GLÄDJE

Jag var som en stolt mamma i fredags


I fredags spelade johan & space cowboys på sticky. Jag hade askul till en början. men sen tar ju alkoholen över som vanligt när det gäller mig. Jag handlade ett XXXL-meal på burger king innan jag hängde med hem till Jenny och skedade. Johan var för populär för min smak den kvällen.

Sedan dess har jag bara jobbat.

Idag är min lediga dag och vilken underbar dag det har varit!! Jag tvingade iväg mig själv till körskolan för en 40-minuters lektion och när jag äntligen var tillbaka upptäckte jag att jag var utelåst!!!!!! Jag som handlat godis och cola och planerade att plugga teori hela resten av dagen!

SÅ jag grät några minuter samtidigt som jag funderade på att ta mitt liv.

Sedan tog jag mig i kragen och bagav mig mot hisingen för att hämta Johans nyckel på hans äckliga jobb. Jag var pissnödig och frös, tappade pengar, missade hållplatser, grät och var arg som ett bi, men 3 timmar senare var jag äntligen hemma igen.

Tro inte jag orkat plugga efter den helvetes resan så jag skjuter fram det ytterligare några dagar!


Jag behöver sol och glädje. SOL & GLÄÄÄDJE! som det felvända hakkorset vill säga: sol & glädje <3<3>


Jag hittade den här tvådelade tavlan på en sida för 3100:- Men jag tappade bort sidan och hittar den inte igen. Inte för att det spelar någon roll eftersom jag ändå inte har några pengar.

Men FaaaA aAAAaan vad jag vill ha den!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: