söndag 4 maj 2008

jeflarfifan

En dag i taget som sagt.
Igår tog jag mig hem till Cloen & alex och sov på deras soffa. Jag fick välja film :)
Idag dränkte jag mina sorger i shopping. Svider lite i plånkan, men en ny skinnjacka, 4 linnen, smink, parfym och nya underkläder passar bra nu när man ska börja pöka runt igen. fifan.
Nu är jag hemma igen och saker känns redan lite jobbigare.
Ska ägna mig åt en storstädning idag, rensa ur lådor och garderober. Flytt orkar jag inte dock inte tänka på just nu.
Sorg, ångest, vrede men samtidigt en litenliten gnutta lycka.
Ska satsa stenhårt på körkortet under en månad nu. boka teoriprov i veckan som kommer (JA, seriously!)
Lexie skriker så jag blir galen, verkar inte bli några kittens, händer det inget snart får det bli sterilicering. Hade suttit fint med en liten extra inkomst, men fortsätter det så här är det fan inte värt det!
peace out

Inga kommentarer: