lördag 7 juni 2008

runkrunkrunk

jag fick mina underbara 8000 tillbaka på skatten så jag och Sara bestämde oss för att dra till ikea och shoppa loss. Jag köpte en sängstomme till madrassen som jag har stående nere i källaren. uuuunderbart tänkte jag att äntligen slippa sova dubbelvikt i den där jävla skitsoffan!!!
Så, Johan skulle hjälpa mig bära upp madrassen. Vilket på riktigt var heeelt jävla omöjligt! HELT JÄVLA OMÖJLIGT!! Den var för stor för att få upp för trappan. och källardörren kunde vi inte heller ta den genom eftersom någon smart jävel brytit av en nyckel i låset. Jag grät mig till sömns den natten.
Att ha Sara som granne känns förövrigt underbart! Hon ska bli min levnadscoach. Hon ska hjälpa mig bli en bättre och lyckligare människa.
Hultsfred får bli sista festen för mig.
Ska försöka hitta tillbaka till mig själv.

Inga kommentarer: