söndag 3 augusti 2008

kasskasskass

Jag är kass på det här med blogg...

..det är inte det enda jag är kass på!!!

Idag har jag suttit i emmas stol hela dagen och blivit bimbofierad. Jag kände mig inte tillräckligt fejk innan, så vi har fejkat hår och naglar till ett värde av 6000:-
Har varit i småland hela helgen. Jag hatar småland, men känner ändå inte för att åka hem till gbg igen.
Har en veckas semester kvar och tänker ta den här veckan till att försöka komma på vad jag ska ta mig till framöver. Hatar att fatta beslut, önskar det fanns någon som kunde säga till mig hur jag ska leva mitt liv. Jag har verkligen inte en aning. Jag är sämst på att ha ett liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ååå! Ja, faktiskt... Du är rätt kass på blogg. Kikar in titt som sätt och kollar, men hon skriver ju inte sådär tvärofta :/
Nåväl, den som väntar på... osv.

/tsim