torsdag 2 oktober 2008

FRUGAN KOMMER TILL STAN


Idag kommer frugan min hit. Hon stannar hela helgen faktiskt. Jag ska ha the time of my life. Ikväll ska vi laga mat och supa ner oss. Känns bra eftersom den här underbara människan är lika värdelös som jag när det gäller att behärska sitt alkoholintag. Trots detta faktum så saknar jag tiderna med Martini mest av allt. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag kommer aldrig någonsin ha så kul igen som vi hade! I morgon ska vi vara bakis och frysa på Liseberg. Jag har ju mina gratisbiljetter som jag inte utnyttjat än och nu i helgen är sista helgen som dom har öppet. Man får nog ha mössa på sig. Vi ska ge oss själva en dos dödsångest i höjdskräcken och där uppe lär det vara kallt. Jag får ont i magen bara jag tänker på det.
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, har jobbat natten. I min säng ligger Linus med en av sina tjejer så jag får ta soffan. Det känns jäääävligt lustigt måste jag säga.

Föresten har jag jobbat 3 nätter i rad nu och mannen som jag är kär i har inte dykt upp. Han som annars är där varje natt. Jag är rädd att han träffat någon annan. Jag fick inte ens chansen att bjuda ut honom på öl och berätta hur mycket jag älskar honom. Livet är tamejfan inte rättvist!
peace out stay black.

Inga kommentarer: