måndag 13 oktober 2008

ingen jävla titel den här gången

Jag håller verkligen på att bli idiot på riktigt! dumjäveldumjäveldumjäveldumjävel!!! vad är det med din smutsiga personlighet som jag inte kan motstå? eller jag menar din perfekta gestalt... se, jag håller på att bli idiot.
hohohiah, jag skriver lustigheter nu; jag är ju redan idiot sedan innan. helvete.


Om ca 2 veckor tänkte jag ta ledigt 1-2 veckor, lämnar Göteborg till fördel för Stockholm. Jag tänkte luffa runt så om det är någon som vill sova sked är det bara bjuda in mig. Några som inte behöver bjuda in mig är så klart Martini, Tifa, Ida och Amanda för där tänker jag tränga mig på i vilket fall.


Sova nu, chefen kommer och hämtar mig om 6 timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh du kommer på Halloweeenfesten som Ronny eller Ragge??