lördag 11 oktober 2008

If you love someone, set him free. If he doesn't return, hunt him down and kill him.

Tjohej. Nu har jag i mina tankar avslutat det här sk "förhållandet" för 30e gången på ett halvår. Jag fick en 500ing som tack för vår tid ungefär, satte mig i en taxi, plockade upp ett sexpack på statoil och dränkte mina sorger med folköl och starka cigaretter när jag kom hem. Idag har jag raderat hans nummer från mobilen (men jag kommer nog med all sannolikhet att lägga in det igen) i´m such a dramaqueen.
Har ju varit allt annat än en fin saga. Sunkigt, kravlöst, alkoholiserat, smutsigt och slampigt. Fast av någon JÄÄÄVLIGT konstig anledning har jag ändå älskat det. Jag vet inte vilken roll jag vill att han ska ha i mitt liv, till vilken anledning och hur länge. Men jag vill ha honom. Rätt så knullat va?

Fan, mitt liv så här långt har inte varit mycket att hänga i julgranen. När ska det börja på riktigt?

1 kommentar:

Anonym sa...

rough life ;(