lördag 15 november 2008

dead or very much alive?

Klockan är nu 08:57. Jag har tamejfan varit vaken i 25 timmar. Tänkte hålla mig vaken i 8 timmar till. Ska försöka med lite andra metoder nu när det gäller att försöka vända tillbaka på dygnet. I morgon ska jag ju nämligen ställa klockan på 03.30, vilket enligt mig är äckligt tidigt!. Jag ska ju börja bre mackor på mitt gamla café igen. Jag har bokat tvättid mellan 12 & 16 idag för att ha något att göra, tänkte gå och panta burkar och gå till vår återvinningsstation och slänga massa skit. Vi får se hur det blir med det. Jag har iaf storstädat alla mina garderober nu på morgonen, duktiga jag. Jag är helt motherfucking död efter mitt 13-timmars pass inatt plus att jag fick näsblod strax efter att jag kom hem. Det har varit en helvetesnatt med hitler. Men vaffan det ska la kännas att man lever. Nu känner jag mig dock närmare död än levande.
Det märks ju på det här inlägget att jag inte är riktigt klar i skallen just nu.
Tu
Di
Luh

Inga kommentarer: