tisdag 9 december 2008

If you have sex with your clone, are you gay or are you masturbating?

Hade jag inte varit så sjukt snygg hade jag nog tagit livet av mig för längesedan (nej kanske inte) Nu har det gått så långt att min körskolelärare hör sig till mig och frågar om jag vill köra bil. Det är ju faktiskt lite fel, Idag såg han iaf till att jag körde, jag orkade inte egentligen med tanke på att jag arbetat varje dag i över 3 veckor, vissa dagar 16 timmar i sträck.
Jag misslyckas verkligen med all skit jag tar mig för.
Har egentligen tvättid nu.

Jag hittade en film som jag inte ens sett innan. jag har bläddrat igenom alla bilder ifrån den här kvällen men helt missat att det var en film med. Jag tänker inte skämmas för något. hmm. eller jo, det är fan riktigt pinsamt. men det bjuder jag på. När ska vi växa upp?

2 kommentarer:

Anonym sa...

aha tur att man inte ser nått :P

Anonym sa...

Om man nödvändigtvis måste sjunga någon låt som hanson gjort så är det nog denna som är minst pinsam