söndag 8 februari 2009

så toookit

okej. jag lägger upp en sån här badboy till. Det var den här kvällen vi beställde sex taxibilar till solrosgatan 13. Ingen bil kom! Vi väntade säkert i över en timma och fattade verkligen inte varför det inte dök upp någon bil. Vi ringde taxi efter taxi och vi blev otrevligare och otrevligare.
-Jag har ju för helvete bott på solrosgatan 13 i tre år, tror ni inte att jag vet min egen jävla adress?!!!!!"
-Men är du säker på att det är 13?! (Cloen har ju själv bott på samma adress)
Vi kom fram till att det var fel på alla GPSer och slutligen fick vi guida den sista bilen till oss. Den här snälla chaufören visar oss en skylt 2 gator längre bort där det står solrosgatan, där står även 5 andra bilar och väntar på oss. Men vi fattar fortfarande inte.
-Alltså dom har skrivit fel på skylten!
Först dagen efter inser jag ju att jag bor på Lagmansgatan.

(solrosgatan heter min hållplats)

Inga kommentarer: