onsdag 4 februari 2009

tapådigdendå

Nu har jag blivit hjärntvättad av Sara igen. Jag bestämde mig häromdan för att sluta röka, snusa, dricka kaffe, äta kött. Jag saknar till stor del det vi kallar för empati. Att känna med de svältande barnen i Afrika Eller bli förbannad över det som händer i shalashala-länderna... Jag kan inte. Jag kan verkligen inte. Jag tycker enbart synd om mig själv, som måste servera vidriga människor i stekos, jag tycker synd om mig som får så förbannat höga elräkningar.
I vilket fall så har jag bestämt mig för att bli en bättre medmänniska. med Saras hjälp såklart. Eftersom det ÄR som Sara säger (och hennes andliga polare har förutspått) Att de kommande 3 åren kommer bli helvetet på jorden. Då måste man ju försöka göra det bästa av situationen, dvs försöka skicka ut lite positiv energi ut i universum för att få lite positivt tillbaka (som Sara säger att man får) Jag ska bli lite mer som DiLeva med andra ord!
åh, hata mig, gör det men jag är ju bara människa. HELL YEAH! Skål för den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa Cissi!! Fixar väl du! :D