lördag 14 mars 2009

that like totaly gave me the chills

Nu är det fan så nära så nära så nära. jag kan liksom inte fatta. Cloen och jag åker verkligen hem! Fick ett snyggsms från min sköna partner in crime när jag var på väg till jobbet igår:
"Cissi, jag är så jävla glad att vi ska åka! Jag älskar dig så jävla mycke. Tror inte du fattar hur viktig du är för mig. du betyder så sjukt jävla mycke. Utan dig är jag ett jävla tvåklöver. Längtar till på söndag när vi tar vår första pint :) hörs imon.puss"
Det här meddelandet och en viss annan person har fått mig att le hela natten. 12 timmars stress och tonvis med idioter kunde inte få mig att sluta le!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet. klockan är 8.30 och det som ska göras innan jag får lov att gå och lägga mig är:
  • storstäda
  • växla pengar
  • tvätta
  • grovduscha
  • dra till ica och hämta paket
  • packa
  • pyssla ihop det sista på cloens jätteförsenade födelsedagspresent.

samt försöka ha lite tid över åt min nya pojkvän. höhö Jag vill spy på den äckliga listan. Jag vill bara sova och vakna upp i morgon då den lyckligaste perioden i mitt liv börjar!!


förra helgen försökte jag och felicia underhålla oss med den snygga men ack så värdelösa macbooken. Eller försökte, vi lyckades ju såklart. Här drar vi iväg i en berg&dalbana. sviiiish sareba!

Inga kommentarer: