tisdag 21 april 2009

livsnjutaren talar

Jag behöver bekräftelse hela jävla tiden ska det vara så förbannat svårt att förstå?! Helt plötsligt tog allt smörande slut.
I lördags när jag kom hem från jobbet märkte jag att något var annorlunda i mitt hem.. "hmmhmmhmmmmmmmmmmmm va kan de va?" Tog några minuter innan jag insåg att det var väldigt städat. ursäkta? Kanske har jag världens bästa granne med en nyckel till min lägenhet och som vet var dammsugarn står. Dagen innan hade jag träffat henne i trappen. Hon frågade hur jag mådde och jag svarade att jag inte ville prata om det för då skulle jag bara börja gråta. Så fort jag kom innanför min dörr slängde jag mig på soffan och bölade skiten ur mig själv. Vill ni veta varför? Jag hade fått en böter på 300:- från videobutiken. !?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!?????????
Dagen efter gjorde jag mig osams med Cloen. jävla hormoner!
I går mådde jag som en prins igen och älskade livet!! Idag är jag lycklig. På söndag åker jag. tror jag.


Ska vi snacka irland så vet jag fan inte vad jag känner. Ena sekunder känns det som en självklarhet och nästa tycker jag att det skulle vara så sjukt mycket enklare att bara stanna hemma. slippa sitta bakis på ett tåg till sthlm i 4 timmar. försöka underhålla sig i sthlm i ytterligare 4 timmar, sedan ta en svettig flygbuss som tar över en timma för att sedan flyga i 3 timmar och så avslutar vi det hela med en 3 timmars bussfärd till waterford (!) Sen kör vi om hela proceduren fast bakvänt en vecka senare. Kommer jag vara på bra humör efter den helvetesfärden är la då frågan. ok, jag tar tillbaka det där om lycklig. lite bitter är jag nog fan

Inga kommentarer: