måndag 13 april 2009

runkröv i analigagevalia


Jag har sagt det miljoner gånger förr och jag säger det hemskt gärna igen: Jag är så jävla trött på alla jävla människor som lyckas med all jävla skit dom tar sig för!
Jag har gjort mitt för idag. Jag har svårt att tro att det faktiskt finns fina, godhjärtade människor, ni förstår, jag måste då göra allt jag kan för att hitta fel. Jag borde ju bara gå och hänga mig.
Jag skrev ungefär såhär till clapan idag "det känns jobbigt att utsätta någon så snäll för mig!" Eftersom han själv varit utsatt en gång i tiden kunde han ju inte göra annat än att hålla med. helvete.
Jag lyckades ta 4 bilder med min nya kamera i lördags innan den försvann. har jag nån jävla förbannelse som vilar över mig eller? Den jäveln som förbannat mig ska fan inte vinna. Jag köper en ny serru! HA, in your face!

Inga kommentarer: