onsdag 10 juni 2009

det är jag som är flugan.

Jag har fortfarande inget internet. Knycker Saras lite ibland.



I onsdags tog jag sällskap med damon till Sthlm. Onsdagskvällen erbjöd lite häng på kgb. Skålade för Linus som nu är närmare 50 än nyfödd. I tordags minglades det på tut tut båt, där ordet civilisation förmodligen inte ringer i någons klocka. Rockbåten till åbo rättare sagt, där misfits var de stora dragplåstret. what happens on the boat stays on the boat som dom brukar säga. I lördags hamnade jag på rocks i gott sällskap. tifa blev dyng och stack hem. Mig fick vi också åka hem med senare.. Taccos i söndags och 4 bufféer i måndags innan jag med gråten i halsen tog tåget tillbaka hem..






jag och linus kör de vanliga
rockbåt med peter i bakgrunden som utan mitt say so sveper min öl!
nån random svettig man ville fotograferas med mig. okej sa jag *hih*
jag och amandarocks.
tifa och jag på rocks. amandas kamera förvandlade oss till spöken. *buuuhuuu*


Ja men sådär. Återigen har jag slungats ut ur kärlekens vilda karusell, nu känner jag mig sådär härligt illamående och snurrig. Inte mycket som förvånar mig nu för tiden, men nu jävlar råder det förvirring gott folk. Mycket mer än så här kommer jag förmodligen inte säga om saken.

4 kommentarer:

Tifa sa...

hahah vilken galen bild!

Anonym sa...

tycker inte om att du har en film på ett sjungade monster!

Cissi sa...

Vi gillar ju sjungande monster!!!

tobate sa...

du... vem är hon amanda, och vart träffar man henne? snyggast av alla liksom...