onsdag 24 juni 2009

heaven smiles above me


Jag har så mycket att göra då va. Borde ligga i sängen nu egentligen om jag ska orka med morgondagen. MEN innan jag får ligga i sängen måste jag lägga i en toning i håret, grovduscha, hitta favoritläppstiftet som ligger i dammsugarn, städa (ja, men verkligen!!!!!!) samt planera morgondagens outfit . MEN istället för att springa runt som en stressad dåre och hyperventilera (vilket jag verkligen verkligen VERKLIGEN borde göra) sitter jag här och är världens slöaste och världens fulaste. Har fått låna skönsaras modem igen (3 kan stoppa upp sig själva i analia) I morgon ska jag för TREDJE gången ta mig till trebutiken för att få iordning på fanskapet.. många treor där.

I morgon lapar vi öl när solen står som högst. I morgon kommer jag vara den lyckligaste på länge. I morgon finns inga bekymmer! morgondagen, mina vänner, kommer bli en ljuvlig dag!

Hädanefter ska jag enbart ligga med mig själv!! jag är ju trots allt den snyggaste jag vet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också den snyggaste jag vet,
men att ligga med sig själv resten av livet skulle jag tycka bli lite långtråkigt i längden. Ingen större utmaning direkt..

..men jag tror att din spegelbild ändå är snyggare än min.. :D

Mathias