fredag 10 juli 2009

come on over











I onsdags var vi först på the dubliner. Vi fick lära oss en hel del nya irländska fraser men det är klart inget vi la på minnet trots att vi försökte. Tyvärr var inte the dubliner lika uppskattat av alla som det var av mig och Cloen så vi drog vidare till diamond dogs. Jag ska inte gnälla över det för jag hade faktiskt en helt bra kväll. Hamnade på efterfest hos jennys-kompis-brors-kompisar (?) jag är för gammal för efterfest :(
Jag var inte den enda som trodde det var ett vattenglas jag svepte. (luredrejare på efterfest) Men jag somnade gott på soffan efter några minuter. lika bra det. 9 på morgonen tog jag sällskap med ida hem till mig (vi skulle bada) Men efter en pizza vart vi fastklistrade i soffan hela dagen. det var öppet hus hos mig ungefär så folk kom och gick under dagen.
Idag har jag öppet hus några timmar innan jag ska jobba och idag spelar vi spel. Jag är liksom ledsen och behöver allt sällskap jag kan få.

1 kommentar:

Tifa sa...

I MISS YOU GUYS!!!!!!! <3