tisdag 14 juli 2009

daddy, can i keep him?

I 3 dagar har jag gått hem från jobbet! Duktig jag är va! Inbillar mig säkert men jag känner mig faktiskt nästan mänsklig!! Lite sådär halvskön känsla. Jag har även förklarat för min pizzabagare att jag har pizzaförbud, så nu skulle jag ju framstå som en svag människa i hans ögon om jag återgick till mina rutiner, det vill vi ju inte.

Nej, som sagt, jag har ingen stolthet.. Den här blir jävligt svår att komma över = oförnekbart (finns det ordet?) Sara säger att jag inte ska blanda in någon annan i mitt kaotiska liv just nu.

and you could have it all My empire of dirt...

fan jag gillar inte johnny cash egentligen, jag har ingen rätt att använda mig av hans texter då va? hm.

Om en vecka lämnar vi Sverige! Vare sig jag har råd eller inte! I really really need it! (ska läsas med brittisk accent)

2 kommentarer:

Anonym sa...

and you could have it all my empire of dirt - är en nine inch nails text - så du klarar dig

Cissi sa...

Hm. men det var johnny cash som gav den till mig.