måndag 20 juli 2009

det nya livet forts..

Det är så förbannat tomt. Jag ångrar mig och vill ha tillbaka henne!! Men nu är jag bara egoistisk.
Idag var jag ute och sprang med Mikko, fa an vad jag kämpade. Jag har fortfarande ont i lungorna eftersom jag ansträngde mig så. För mikko var det tydligen som en liten promenad eftersom han höll sig till "min nivå" Han behövde inte ens duscha efteråt sa han. hm. Själv var jag helt död.
Frugan är här, hon tjatar på mig att jag ska packa. Jag har dränkt mina sorger i shopping idag. EN MASSA SHOPPING!!
Vi börjar morgondagen med ett besök hos doktorn, sen hem och packa eftersom jag förmodligen inte kommer orka klart ikväll. Har lipat till och från under hela dagen. Kunde inte hålla inne tårarna när jag var på väg in till stan. Folkfanskapet på vagnen lär ju trott att jag blivit dumpad eller något annat löljigt. hm. Andra gången på en kort tid som jag bölar offentligt. fult... JAG SAKNAR HENNE. FANVADJAGSAKNARHENNE!!!!!! trodde inte det skulle kännas så här jobbigt.
Mitt sovrum och min soffa är fritt från katthår.

Och det luktar gott! äpple i vardagsrummet, rosor i sovrummet, citron inne på toan och vilda bär i kök och hall :)

Jag köpte mig ett bygga-naglar-hemma-kit idag som kostade mig skjortan. Jag var inte så bra på det och mitt tålamod tog slut efter en nagel. Men jag tänker lära mig! Emma kommer bli glad att hon slipper!

Ahja. hejdå göteborg, ses om en vecka!!!

xoxo

Inga kommentarer: