torsdag 16 juli 2009

har fått en hundradel av tummen ur. alltid något

Nu har jag lagt ut mina barn på blocket!! Vi får se om jag har hjärta att sälja dom om någon hör av sig. Smart drag att göra det precis innan jag åker på semester också, cissi jävla bängbula:( http://www.blocket.se/goteborg/Perser_hane_och_exotic_hona_22623574.htm?ca=15&w=1

Idag har jag även ansökt om ett banklån, tänkte bli av med min kreditskuld samt alla avbetalningar som inkluderar analräntor. Något jag borde gjort för längesedan. Går det igenom tänkte jag också köpa mig ett körkort. OBS! inget skitsnack den här gången!
Antar att folk börjar bli trötta på allt mitt tjat om att jag ska tag i mitt liv och nuuu jäääävlar ska det hända grejer. Men NU ska det faktiskt det!!! Seriously talking!!!
Jaaa men sådär då har jag bara 13847373894 saker kvar att göra på min to do lista.


Åååh alltså jag är så dum, vad dum jag ääääär! Min bästa film just nu P.S I love you har mitt skönaste soundtrack "i love you till the end" Så upptäckte jag först idag att det är mitt-bästa-band-i-hela-världen som gjort den. Och nu skäms jag som fan för att jag inte har någon koll. Ingen koll alls! Ah vaffan, spider stacey på sång som annars håller sig till flöjt! Inte så lätt för mig att räkna ut. Säkert han som skrivit den också för det känns verkligen inte som Shane. Ska fortsätta forska lite i det där...
Här kommer den. Sit back and enjoy!


Aaah, eller så kan man tycka att den är jävligt cheesy och löjlig. men romantiker (!) som jag är så älskar jag den

Inga kommentarer: