lördag 29 augusti 2009

:):):)

*HÅLLER TUMMARNA HÅLLER TUMMARNA HÅLLER TUMMARNA HÅLLER TUMMARNA HÅLLER TUMMARNA * och så håller jag käften, jag är allt för van vid att saker går åt helvete så jag kniper igen så länge.
På fredag åker jag till sthlm helt utan planer så om det är någon som vill ta mig under sin vinge är det bara säga till. Måndagen efter åker jag med bästa tjejerna till Spanien och stannar i en vecka. Jag har lyckats planera 2 dagars outfits utav SJU! 5 dagar to go och tomt på pengar. just great JUST GREAT!

Jag har en "falsk ischias" Jag har med hjälp av google satt en diagnos på mig själv! Och jag vet till 99% att jag har rätt. När jag igår beklagade mig över mina besvär (usch vad äckligt gammal jag lät där) för en kollega sa han att det låter som ischias. så jag googlade, ooooch jag googlade, någon ischias vare inte MEN en falsk sådan. allt stämmer ALLT!!!!! Igår hade jag faktiskt så ont att jag grät när ingen såg. Så det jag ska göra på måndag är att boka tid hos en kiropraktor

Ischias är ingen diagnos utan ett symptom där värk eller smärta strålar ut från höften eller ryggens nedre del ut i benet och ibland hela vägen ut i foten.
Falsk ischias är mycket vanligare än äkta och svarar alldeles utmärkt på kiropraktisk behandling. Smärtan är lindrigare och mer diffus än vad som uppstår vid äkta ischias. Det är sällsynt att den fortsätter nedanför knäet.

nu vet ni det.

Jag älskar att jag har en kropp som en 75åring!!!

6 kommentarer:

ida sa...

jag undrar hur det ska gå när vi blir gamla på riktigt. jag har en jättebra naprapat, det är ju nästan samma sak som kiropraktor. du kan få låna honom om du vill!

Cissi sa...

usch jag vill inte ens tänka på´t :/ Naprapat låter häftigt, men jag borde nog hitta någon i min stad som kan hjälpa mig.

jeppe sa...

rocket room rocket room rocket room!!! ;)

ida sa...

förresten, jag trodde inte att du jobbade med google. altavista vareväl som var din grej?

Cissi sa...

Åååååhååååh, ida! vad dum du är ibland, kan du väll räkna ut att jag använder mobilen när jag googlar. Ska jag surfa från mobilen måste jag alltid starta från google. Ska jag använda mig av altavista från mobilen så måste jag googla det först och sånt har vi ju inte tid med, ännu mindre när det gäller livshotande saker som ischias. Nu visade det sig iofs att det inte var ischias så det kan tyckas att jag hade kunnat ta mig tid att altavista det, men man vill ju liksom vara på den säkra sidan. säkra sidan är den bästa sidan.

ida sa...

ja hur kunde jag vara så duuum!!
men jag tycker ändå att du borde ha tagit dig tid att gå in på altavista, eller ringa och fixa så att de ändrar din startsida. så kan du ju inte ha det!