måndag 3 augusti 2009

fullkastrull

Igår när jag gjorde mina dagen-efter-jag-varit-full-rutiner, vilket innebär att jag kollar i väskan efter mobil, plånbok, kamera samt kollar om jag gjort några fynd så som knyckt någons tändare osv, såå gjorde jag den fruktansvärda upptäckten att min kamera saknades, fodralet hade jag kvar men ingen kamera. Jag började puzzla ihop min kväll. Sticky fingers, the dubliner och spårvagn. Vi filmade och fotade några galna musiker på vagnen på vägen hem!! Så hur lyckas jag?! Lämnade jag kameran på sätet liksom?
Hela dagen igår hade jag ångest för att jag tydligen var mer onykter än jag trott. Men idag på morgonen hittade jag den.. I TROSLÅDAN?!





Iaf. I lördags tvingade Mikko mig att dricka sprit fast jag mådde sämst i världen. Sen drog vi till sticky där vi mötte upp en jekla massa folk bla min bästa Cloen som såklart skulle slåss med mig, jag hatar när hon slår mig samtidigt som jag älskar det. sjukt. Efter att allt folk helt plötsligt *poff* var borta så drog jag och mikko vidare. Mikko ville till Gretas med jag övertalade honom att han inte var homosexuell och jag fick min vilja igenom: En irländsk afton på the dubliner. Jag är alltid lycklig när jag är där.

mikko och donnornas donna louise

Clo <3<3 Jag vill ha mer av henne! För mig själv! Varför får jag aldrig ha henne för mig själv?!


Killen med fiolen var helt galen och jag skrek "It makes me feel like riverdancing!"
=Ett perfekt avslut på kvällen.





Inga kommentarer: