onsdag 5 augusti 2009

it could be worse.. i could be fat

Den 26e augusti har dom en tid till mig på östra sjukhuset. På min födelsedag så klart!!! Jag ska röntga mitt stackars knä, och JA det är allvarligt. Jag går aldrig till läkarn, inte ens om jag ligger med 45graders feber och ögonen blöder (det har såklart aldrig hänt) Så min födelsedagspresent i år kommer bli en rullstol, har jag tur så amputerar dom bara benet, men jag menar hur ofta har jag tur? tack universum för att du älskar mig, mig och bara mig!!!!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru!!
Vi feta är också människor som förtjänar att bli behandlade med respekt. Det är inte vårt fel att vi inte kan låta bli att äta, när det finns så mycket godsaker där ute. Så visa lite medmänsklighet för tusan! Nu får du ursäkta mig, jag ska gå och köpa en påse wienerbröd att smaska i mig.

MVH
130 kilo godhet

ida sa...

hörrö!!vi rullstolsbundna är också människor som förtjänar att bli behandlade med respekt!! ^^ tihi.

hoppas det går bra sweetie, annars kan vi rullstola ihop sen, jag ska till doktorn och röntga min rygg på torsdag och de kommer säkert amputera den också så kan vi ha mongoloidparty (ett smalt sådant såklart, no fat allowed!)

Anonym sa...

Jag vill inte gå på ert mongolidparty heller! Jag ska ha anordna ett all you can eat bacon-party, och ni är de sista människorna på jorden jag skulle bjuda.

MVH
130 kilo godhet- fet men lycklig och stolt över den jag är.

Cissi sa...

Hörru!!
NÄR jag är rullstolsbunden kanske, KANSKE jag lär mig behandla defekta människor med lite respekt. Ida kan jag däremot inte svara för, jag tror hon är ondskan rakt igenom ;)
moggisparty yeeey :) Sen kan vi åka på rullstolsbasket i Karlstad :D

ida sa...

åh rullstolsbasket i karlstad!! du kan få låna min date-parfym om du vill!

vilken tur att jag inte blir bjuden på baconparty, vore kanske inte så spexigt för en vegetarian ändå hihi.

Cissi sa...

"åh robyn, har hon gjort en egen parfym" själv är jag lite ledsen över att jag inte är bjuden på baconparty :( gillar bacon fan!