onsdag 23 september 2009

details

" Don´t worry, i´ll fix that one and that one, and those lines you got there"

Jag tömde Cloens konto för att få en biljett hem från Sthlm igår. Men när jag stod på centralen och spanade in tavlan så upptäckte jag att mitt tåg inte fanns med. Jag kollade datum x antal gånger men allt såg ut att stämma. Förrvirrad och upprörd skulle jag ta ett snack med kundtjänst men just då upptäckte jag... jag hade bokat FRÅN Göteborg TILL Stockholm. Då blev jag sådär härligt kär i mig själv igen. Jag fick tag på världens snällaste Ida som i ett naffs fixade en ny biljett till mig så nu är jag skyldig henne mitt liv. En bra sak var ju iaf att jag fick tid att träffa min bästa fru Martini innan jag skulle åka. Även om det bara var för någon minut så var det lätt värt de extra pengarna.

1 kommentar:

Tifa sa...

Cissi I love you :D