lördag 26 september 2009

I swear I want 'em to play that song on the pipes at my funeral when I die


Klockan är nu 03.45 svensk tid. 06.30 kommer väckarklockan hugga mig i örat med världens största yxa. Det är inte så himla skönt, det vet ju alla. Vi åker till Ullared. På min inköpslista än så länge:

  • disktrasor
  • sköljmedel
  • hårspray

Vem orkar hänga med mig en hel dag på gekås om jag inte sover inatt? jag orkar inte bli väckt av väckarklockan.


Lite som ska tas tag i de närmsta dagarna:


På onsdag flyttar jag, det känns ju inte sådär jättekul att jag måste köra hälften av alla mina ägodelar till tippen. inte alls kul :( jag älskar att äga saker. På torsdag bjuder jag alla som anstränger sig för min vänskap på tack-för-flytthjälpen-käk.


På lördag åker jag till småland för att fira pappa sten som fyller 50! Han är dubbelt så gammal som mig. det är han ju bara en gång. också coolt

På söndag ska jag till frisören och bli människa igen. Big changes BIG!

Måndagen efter tar jag tag i körkortet igen. Jag har fått min lärare att förstå att det inte är lätt att vara jag så nu är det inga sura miner längre.

Jag anställer Mikko som fixarsmurf. Han ska få göra saker som jag vägrar göra eftersom jag är tjej. Tex slänga upp hyllor och tapetsera.

Jag saknar mitt vita hår lite.. men bara lite.

Inga kommentarer: