fredag 13 november 2009

hejdågötet


Med två sömnlösa nätter i bagaget lämnar jag Göteborg. Jag och Felicia tar tåget till Sthlm för att se Louis ck, såklart har vi vip-biljetter, såklart reser vi i första klass och såklart ska vi bo på hotell. Jag har en timma på mig att packa och göra mig iordning men som vanligt när jag ska iväg så sätter jag förmodligen igång 5 minuter innan vagnen går och glömmer hälften av allt jag ska ha med mig. Ikväll blir det fest med alla 'värdiga' . Jag övertalade Ida att städa så vi kan komma till henne och stöka ner. Bra ju


När jag vaknade idag hade jag nästan glömt bort vad som gjorde mig så ledsen igår. Okej att jag var sjukt trött när jag vaknade men jag kan fortfarande förstå varför vissa saker ena stunden kan göra mig så sjukt upprörd och nästa dag *poff*

Inga kommentarer: