måndag 9 november 2009

rich vs poor

Gårdagen var den bästa dagen på länge. Träffade Felicia, tjejen jag skulle ge allt guld i mitt smyckeskrin till! Vi käkade en underbar måltid på Joe Ferellis samt slurpade i oss den godaste apletinin ever. Sen begav vi oss till ölrepubliken (gamla delerium) på premiär, där det bjöds på ÖL, bla annat en chokladöl (jag med min hjärnkapasitet kan inte hitta namnet på ölet någonstans) men gott vare. Även ett RIKTIGT körsbärsöl tillfredsställde smaklökarna, jag föredrar iofs det gamla hederliga sliskiga körsbärsölet. Sen vart det bio: Inglourious basterds 4,7 av 5! TACK FELICIA för 8 tillfredsställande timmar!!!
förstår att ni alla vill sätta tänderna i henne, but she´s taken!
Dessvärre gjorde gårdagens utgifter att jag idag är råpank. Jag och peter slog ihop våra slantar: 120:- skrapade vi ihop, vilket gick till en falukorv, en lök och 3dl grädde. Ris och korvstroganoff till middag! Fast å andra sidan, Peters sällskap är ju helt okej så jag ska verkligen inte klaga . p i mitt hjärta (till och från)

1 kommentar:

Felicia sa...

ame älskarej!!! och youngs heter chokladölen. puss