tisdag 24 november 2009

stämning

Varför attraherar man sådant som är långt ifrån det man behöver?
Varför vill man ha vad man inte kan få?

Idag skulle jag skaffa mig lite julstämning! Vilket vanligtvis inkluderar lycka. jag satte på en julskiva!! lalalalala (lyckan är gjord(vanligtvis)). fixade belysning i trädgården, byggde upp min plastgran och pyntade, fan vad jag pyntade. för ovanlighetens skull slutade det hela med att jag blev så sjukt nere så jag börja grina: Var är Lexie & Clarky som varje år har plockat ner kulorna från min gran? Varför ligger det en tjurig, otrevlig Peter i min soffa som vägrar titta när jag visar hur fint det lyser i trädgården? Vem kommer besöka min julpyntade källare? Kommer den här julen bli en sån där tragisk jul som skriker : DUUU ÄÄÄR EEEENSAM!!!!!!!! FAAA AAAN VAD DU ÄR ENSAM!!!!!!!!!!!!!!!!! jag är bara 25 liksom. jag FÅR va ensam! FUCK YOU CHRISTMAS!!!

Inga kommentarer: