tisdag 17 november 2009

things that are not cant be

I morse blev jag väckt av att det knackade på dörren. Jag trodde det var Sara så jag öppnade i tröja och trosor. Ja, men nu har förmodligen alla räknat ut att det inte var Sara som stod där. Det var killen vi beställt för att utrota monstret som flyttat in: Mr Pumpkin. Mr Pumpkin hittades död i en kartong med grannarnas vinterkläder. Jag hoppas grannarna inte har något emot att slänga allt som finns i deras förråd för jag klarar inte av tanken på att det finns saker i huset som en råtta har rört vid. det stinker.

Jag fick ett obeskrivligt lyckorus idag!!! Vilket är ganska ovanligt för min del framförallt vid den här tiden på året. Jag har varit bitter sen jag föddes ungefär och nu tror jag att jag insett (OBS: den här känslan KAN försvinna lika fort som den kom) att jag har ju faktiskt inte så mycket att vara bitter över. Jag har fortfarande svårt för alla måsten och jag har alltid prioriterat helt fel saker/personer. Det är tyvärr inget jag kan ändra helt på, men jag kommer bli bättre. ooooja! Som säkert alla vet så är jag brud: Pms och känsloutbrott hör till vardagen liksom. Just nu har jag svårt att förstå hur jag vissa stunder kan ogilla mig själv. Hur kan jag? EGENTLIGEN?!

-why?
-Because some things ARE and some things ARE NOT.
-why?
-Because things that ARE NOT cant BE!
-why?
-Because then nothing wouldn´t be. YOU CANT HAVE FUCKIN NOTHING ISN`T, EVERYTHING IS!!
-why?
AAH! FUCK YOU! EAT YOUR FRENCH FRIES YOU LITTLE SHIT! GOD DAMNIT!

Sen min gamla dator tog livet av sig mitt under mitt black books maraton förra året så har jag inte vågat stoppa i skivan i min nya dator, men nu har jag beställt black books på dvd!!!!!!!! ÄLSKA ÄÄÄÄLSKAAAA!!!! KOLLA KOLLA KOOOOLLA: http://www.youtube.com/watch?v=voB5ZknmNRw

YYYYYYYYYYYYYY

Inga kommentarer: