fredag 22 januari 2010

cigarett å svett å bakisrus

Idag kom Felicia till mitt jobb med blommor! Det plåstret satt som ett smäck på såret!
här ser vi ut ungefär som att vi precis har fimpat i någons håruppsättning under en roky erickson konsert 2007..

Jag skulle kunna ta tillbaka allt jag någonsin sagt om att jag skulle vara en människokännare men det tänker jag inte göra, till mitt försvar så vill jag säga att det finns nog tamejfan personer som inte går att läsa av. LÖMSKT! Jag är så sjukt trött på mig själv just nu. 21 dagar lyckades jag vara ganska positiv iaf.

3 kommentarer:

ida sa...

vad ska du erotika om?

E. sa...

vad innebär det att "sätta in en liten fot i erotikbranchen"? låter en smula oroande. fast du har förmodligen järnkoll på läget. (ingen ironi!)

Cissi sa...

Vår favoritbutik behöver extrapersonal. Kondomeriet såklart;)