torsdag 28 januari 2010

issues

Då det var 27 minuter kvar tills vagnen skulle gå bestämde jag mig för att börja gå, en hållplats i taget. Det slutade med att jag gick hela vägen hem. Blev omkörd av vagnen strax efter Härlanda. Då hade jag ju bara en hållplats kvar att. SÅ, det tar 45 minuter att vandra hem när det är halkbana! En sak som är positivt med kylan, för det finns faktiskt bara en sak, är att tankarna blir så sjukt mycket klarare. Så under en 45 minuters frisk promenad med aggressiv musik i lurarna lät jag tankarna flöda:

Sorry folks! Här skrev jag tidigare världens längsta inlägg om kärlek, känslor, hatkärlek till min medmänniska, vänskap och allt annat som har med personliga relationer att göra MEN insåg att vaffan nu var jag på väg att begå ett stort misstag! Det finns ju boudaries liksom! Det är ju inte så friskt att spy ut i sin BLOGG vilket känslomässigt instabil person man är. (för er som inte känner mig borde jag kanske tillägga att tidigare inlägg om "kärleken i mitt liv" "min nya pojkvän" "han jag älskar" osv är maximalt överdrivna benämningar på relativt obetydliga personer, så det jag skrev ikväll var THE serious talk) Det spelar ingen roll hur mycket distans jag har till mig själv, nån måtta får det va på det hela. Jag tror att mina tankar har sjunkit in i den mysiga dvala de brukar befinna sig i by the time i wake up tomorrow ;D


Jag vill ha en sån lampa:

den ser ut som en penis! döööh.

Inga kommentarer: