måndag 18 januari 2010

tack

Hej bloggen, idag känner jag för en tacklista.

  • Tack till sista gästen som efter stängning krossade ett glas vilket i sin tur ledde till att jag missade vagnen och fick avnjuta lite frisk luft i 20 minuter i väntan på nästa <3
  • Tack till lokaltrafiken som gör det möjligt för mig att ta mig till jobbet bland annat. Det gör inte så mycket att jag sedan första januari har handlat sms-biljetter för över 1000:- (sl och västtrafik) <3
  • Tack till det motsatta könet som får mig att inse att meningen med livet är lidande. Hade inte haft någon kännedom om detta alls om det inte varit för er <3
  • Tack för den nya snygga designen på mitt lillfinger <3
  • Tack för att mitt luktsinne är tillbaka så jag fick upptäcka ett illaluktande avlopp <3
  • Och det största tacket går till universum för att du tog livet av den finaste varelse du någonsin skapat! Hur tänkte du?!

2 kommentarer:

Felicia sa...

inte lexie väl?! :(:(

Cissi sa...

JOO LEXIE!!!! :(:( :( Hon ville säkert rymma hem igen, dumma tjej, Sönderavlad som hon är lär hon inte överlevt en dag i det vilda. Den nya ägaren bor mil ifrån civilisationen.