måndag 22 februari 2010

The only thing worse than being talked about is not being talked about.

HEEEJ BLOGGEN!!!!! Rensa och styra upp! Nu kommer jag spotta ut ord/meningar som är helt osammanhängande och ni kommer förmodligen inte fatta vad jag vill ha sagt. BRA!

Känslor just nu: lycka, saknad, irritation, besvikelse, peppad. jaa men glad/ledsen uppe/nere belåten/missbelåten... De senaste dagarnas drama påminner sjukt mycket om en händelse som ägde rum för en sisådär 7 år sedan. Blä, det är verkligen inte alls kul! Jag skulle verkligen vilja spy galla just nu, beklaga mig över hur besviken och irriterad jag är men.. hah, jag gjorde ju just det. beklagade mig alltså.


Jag ska sluta förakta, irritera mig på samt tala illa om folk i min närhet. "Att välja glädje"

-Ditt ansikte är stort och det slutar liksom inte växa!

ja men det var förhoppningsvis den sista elaka kommentaren jag ger någon!

Here comes Cissi 'dileva' Olsson! Önska mig lycka till!!

Inga kommentarer: