torsdag 4 februari 2010

tapetonani

Jag upptäckte att världens bästa engelska tapetmagasinet har en webshop!! Nu har jag dreglat och suktat i timmar och kom fram till att antingen är jag lite häftigare än vad jag brukar vara och slänger upp läppar på väggen (!!) När jag såg den här läpp-tapeten i butik (den röda varianten nedan) blev jag genast förälskad men tänkte samtidigt att jag kan ju tyvärr inte ha en tapet som inte har något grönt i sig.. WOOOAAAH!!!! NU HITTADE JAG DEN MED GRÖN BAKGRUND:
Å andra sidan kan det ju hända att jag fegar ur och kör på en tapet som inte är olik den jag hade i gamla lyan, tråkig_tjej_84 tänker ni nu, men den är ju bara så förbannat råläcker:

En sak som är tråkigt med att jag har så förbannat bra smak är att jag kan ju tydligen inte bli förälskad i en tapet som kostar under 2000:-/rullen.
ELLER så lägger jag ner alla försök att få det hemtrevligt här då jag egentligen inte har några planer på att stanna.

Inga kommentarer: