måndag 8 februari 2010

underground

Inom en snar framtid, så snart jag känner mig redo och förhoppningsvis inom en vecka eller två, så ryker den här bloggen. Face it, den är ju inte givande någonstans. Jag ska även (i samband med att jag slutar vika ut mig) bli korthårig. Alltså nej vi snackar inte kortkort, för det är ju faktiskt det fulaste som finns. vi snackar axellångt/axelkort (det är ju bara det näst fulaste). Jag är sjukt trött på att anstränga mig till ingen nytta. Jag ska bli homosexuell alt nunna. Jag ska enbart köpa kläder på myrornas. Ja visst ja, jag ska börja med en diet (åh nu kommer alla idits bli upprörda och skrika DIET!?!?!?, well f u säger jag då!) Meningen är att jag ska rensa kroppen från gifter och slagg! Min kropp är såå förgiftad då va.

Peace out stay black (ikväll har jag kollat på 8 mile OCH save the last dance)

7 kommentarer:

ida sa...

våga inte döda bloggen alltså.

Cissi sa...

säg inte så! Jag behöver allt stöd jag kan få för att kunna genomföra det här. MOTARBETA MIG INTE!!!!!

Tifa sa...

Hallå, leave the blog alone!!!!! :(

Cissi sa...

hallå! ALLTSÅ HALLÅ!! Vad är det med er?!! Jag skriver ord som: korhårig, nunna, myrornar, homosexuell, förgiftad och diet å ni ba: åååeeh naaaaj, BLOGGEN!

ida sa...

vad vill du jag ska läsa istället då? BÖCKER???

ida sa...

förresten, tycker du verkligen att jag är FULAST i håret :( vid närmare eftertanke så kan du radera bloggen och SKAFFA LITE SNYGGARE POLARE VA!

Cissi sa...

DUU!!! NU SKÄRPER DU DIG!!! Tycker jag inte alls det, dumma tjej, hade tankarna på annat håll när jag skrev om hår. MITT HÅR! :(