torsdag 4 mars 2010

happydays are here to stay

Har börjat morgonen med att läsa THE bibel!
Idag beodrade boken mig om att använda mig av följande tankar:

"Jag är fast besluten att se på andra människor på ett nytt och annorlunda sätt"

"Jag behöver inte påverkas av tuffheten, arrogansen, ignorerandet. Allt detta är falska uttryck. Masker. Skydd. Till för att dölja den andras rädsla"


I lördags placerade jag två vinglas på mitt soffbord, planen var ju att vi skulle dricka vin. det är onetwothreefourfive days ago, ingen har druckit upp och hela mitt hem luktar vin/alkis. Så punkt ETT på dagens todolista är att förflytta glasen till disken. Senare kanske jag diskar dom också men first things first! Dagens doftljus heter lustgården, det ska få äran att bidra till mitt välbefinnande idag!
Jag ger upp ölhäng, restauranger, shopping, sms-biljetter och allt annat som kostar pengar framöver! Jag tror det kommer att vara värt det. Till hjälp har jag min bibel samt mina 3000 fria samtalsminuter hos 3.

Inga kommentarer: