lördag 10 april 2010

steffe in da house

50 meter från min dörr står jag och rotar i min väska då jag har insett att jag har glömt nycklarna på jobbet (det är inte hela världen för jag har släpat runt på min extranyckel i jackfickan i 5 månader) Då känner jag hur något stryker sig mot mitt ben och jag får på riktigt en hjärtattack!!!! Det är bara en liten ensam katt så jag frågar om han vill hänga med hem till mig, det vill han. Jag vet inte hur okej det är att släpa hem okända herrar man hittar på gatan mitt i natten, men vi boundade liksom... Jag bjöd på kebabpizza, han fick leka med mitt påskpynt, och jag lät honom lukta på allt jag äger. Jag ställde ut honom när vi tröttnat på varandra men då skuttade han runt utanför mitt fönster samt kraffsade på min dörr ett bra tag. Jag hoppas han kommer tillbaka snart! Jag saknar honom redan. Steffe heter han btw.

2 kommentarer:

Tifa sa...

en ååh hååå :D

ida sa...

ah men geeee mig!!