söndag 9 maj 2010

jag sökte dig och fann mitt hjärta

Mitt hem berättar för mig när det är dags att duscha. Det är nämligen så att efter 2 dagar börjar avloppet att lukta illa om det inte vattnas. Hur bra som helst.

I kväll fick jag mig en kurs i hur man får ett förhållande att hålla i minst 7 år av min nya kollega. Så nu har jag och min man kommit överens om att det blir inget ligga med andra, inte säga att den andre är ful, lösa problem direkt när dom uppstår, inte stuka varandras fingrar samt inte gå bakom ryggen. Det här kommer utan tvekan att bli det bästa förhållandet någonsin! Alltså vilken tur att jag fick den här kursen säger jag bara!

Jag hade värsta bästa planen: värsta bästa överraskningen till John. Har styrt upp med min hyresvärd så vår gamla tvättstuga som inte används kan förvandlas till en ateljé så Gosen får sitt eget krypin där han kan jobba. Jag tänkte att det skulle låta ungefär såhär:
-TADAAAAAH!!
-VA?! OJ?! oooh my god! omygahdoooohmyyyygaaaaahd, iiiihiiiiii, är det saaaant?!?! *skratthoppochkyss* "DUÄRBÄST,JAGÄLSKARDIG!"
Istället lät det ungefär så här en månad för tidigt:
-Åh, jag har fixat en sak, men jag kan inte säga vad det är..
-Okej?
-Alltså jag kan verkligen inte säga vad det är, be mig inte säga vad det är!
-Okej, nu blev jag nyfiken..
-Det är så bra!! men jag tänker inte berätta vad det är!
-Berätta inte vad det är..
-Åh kan jag inte få säga vad det är? Jo jag berättar vad det är...

/SÄMSTA_TJEJEN_84

Inga kommentarer: