söndag 4 juli 2010

king canute


Ni förstår gott folk att det här med att dagligen uppdatera en blogg är nästan helt omöjligt när man bor i en etta och har en pojkvän över/under axeln mest hela tiden. Jag klagar inte, jag förklarar bara VARFÖR det inte händer ett skvatt här då va. En annan anledning kan vara att jag sover-jobbar-sover-äter pizza-jobbar-slutar röka-sover-jobbar. Halva sommaren har gått och nu ska jag bara gå miste om 2 månader sommar till innan jag har lite ledighet att njuta av. blek_nykter_tråkig_tjej_84

Jag tillåter mig själv att röka framför datorn ikväll, jag tänkte att jag skulle få lite inspiration till att skriva något vettigt = lam ursäkt.

Om en bästa vän inte är för bakis i morgon, en annan bästa vän lyckas ta sig hem till Göteborg i tid och en pojkvän inte får mig att fastna framför datorskärmen för att stirra mig osmart på pokerspel så tänker vi göra något så råcoolt som att paddla kanot i morgon. Jag ger er den här då inget passar bättre just nu:
Nephew – Descendants of King Canute
Dont ask.

Anledningen till att jag nu sugit i mig 5 cigaretter på 30 minuter är att jag slutar röka i morgon och jag måste ju ta slut på dom = världens bästa ursäkt!

Inga kommentarer: