fredag 8 februari 2008

ford

Skojar inte. det känns som att jag är den enda människan i världen som aldrig någonsin kommer kunna lära mig köra bil. jag är ouppmärksam, saknar tålamod, tankspridd och på riktigt för jävla dum för att lära mig alla trafikregler. Nu har jag tagit så många körlektioner som en normal person hade klarat sig på men jag känner att jag inte ens kommit halvvägs. Iofs kör jag endast på skolan men ÄNDÅN! Har handlat körlektioner för 7000 och kommer nog få köpa dubbelt så många till. Jag frågade lärarpeter hur många körlektioner den person som tagit mest hade tagit, mest för att jag tänkte det skulle va jag. 140!!!!!! Jag skojar inte. Det var en äldre dam som hade köpt ett sommarställe på landet. Efter jag fick höra de kändes det lite bättre. om det så krävs 140 lektioner så fine. ska ha körkoret innan sommarn!! puss

Inga kommentarer: