måndag 4 februari 2008

SERIOUSLY TALKING

Nu är jag ledig i tre dagar och jag ska ta tag i mitt liv. jag ska träna pilates och när jag inte gör det ska jag ägna resten av tiden till o käka grönsaker o läsa körkortsteori!!
yebbediyebbedi. mycket snack och lite verkstad för min del. föööör mycket snack.
seriously talking. SERIOUSLY TALKING!!!! Jag SKA ha ett körkort innan sommaren. Jag SKA spara pengar (dvs inte unna mig något som kostar mer än ett paket nudlar) Jag SKA skippa nikotinberoendet och slutligen, jag SKA börja plugga 1a september! Dessvärre så verkar det som mina planer att fly stoppet sket sig.
men aaaallt kommer bli bra, sååå bra.
Nu har johan varit borta i över en vecka. jag städade för tredje gången idag, men det tar en timma så ser de ut ungefär som en dinosaurie käkat upp alla prylar och spytt ut dom lite överallt i lägenheten. ååh där fick jag fanimej till de.
på lördag kommer pöket hem, då ska jag laga middag de lux, ge honom massage och kanske låta honom ligga med mig.

peace out stay black

Inga kommentarer: