måndag 5 maj 2008

buhu buhu

Vad är det egentligen som gör att jag beter mig som ett psykfall?! Jag blir rådissad, vilket gör att jag beter mig mer och mer desperat, och jag använder mig av de fulaste metoder för att få uppmärksamhet. Är jag verkligen desperat eller är det bara att jag inte klarar av att bli dissad?! JAG VET INTE!
Nu har jag gråtit hos Cloen och pratat med Martini i evigheters evigheter och det känns mycket bättre!
Men jag fattar fortfarande inte hur jag mår egentligen. Ena stunden kan jag vara asglad och känna att jag kommer älska mitt nya liv och nästa gråter jag blod och vill dö ungefär.

Fick hem min dator idag. asbesviken!!! Vad fan är windows vista för jävla påhitt!? Jag fattar ju ingenting! Vad hände med gamla hederliga windows 95?! Bärbar dator suger för övrigt! Vill inte ha den längre.
Började föra över lite bilder från Johans dator, men skärmen är så jekla liten så man ser ju fan inte bilderna. asbesviken!!! så jag sket i det. sen.
Och så måste jag lära mig massa saker som jag egentligen borde vägra lära mig. ORKA?!



En sak är jag i vilket fall helt säker på, jag kommer sååå sakna den här idioten!!!! :(

Inga kommentarer: