måndag 12 maj 2008

turdag

Så jekla värt när man kommer hem från jobbet och hittar ett stort paket i brevlådan! Paketet innehöll ett par skor som jag helt glömt bort att jag köpt. och fina var dom också!
Också värt är när det kommer in en skum snubbe på jobbet och vill sälja (förmodligen) stöldgods. Och parfymen jag vill ha som egentligen kostar 700:- i butik är till salu för 150:- omeh, man får förtränga att man beblandar sig med kriminella för hur satan kan man motstå?!
Också värt när man får ett samtal som leder till provjobb i slutet av månaden, vilket i sin tur ser ganska ljust ut! Men där ska jag absolut inte säga för mycket.

I lördags mutade jag erik med 1000:- + lovade hänga med på en GAISmatch bara för han skulle ställa upp & jobba för mig.
Jag slapp gå på matchen som var idag dels för att Eriks flickvän inte diggade idén. Det hade ju kunnat missuppfattas som en date och det ville vi ju verkligen inte. Jag fick nöja mig med att lyssna på löjliga gaislåtar under dagen.

En dag i taget och jag har äntligen insett att det var faktiskt bäst det som hände. Jag ser fram emot att bo själv. Har ju aldrig bott själv innan. hej jag är 24 år. Jag har fortfarande en jobbig period framför mig. Jag hatar att vara ensam. Den här lägenheten får mig bara att må dåligt, försöker hålla mig borta så mycket som möjligt och det är verkligen inte snällt mot mina små bebisar.
Och trots allt så saknar jag faktiskt min 'bästa vän' som jag haft sedan 2 år tillbaka. Han fattas mig. Men det är väll bara naturligt i guess. Nu är det bara ytliga boende frågor och möbeluppdelning som vi samtalar om och det hade jag hellst varit utan.
Men så fort den här biten är över så kan jag ju börja leva igen.
Med eller utan hans vänskap.

Inga kommentarer: