onsdag 24 september 2008

ge mig körkort och cash

Jag trodde min körskolelärare övergett mig. De 4 senaste gångerna jag planerat körlektion har jag varit bakis och varit tvungen att ställa in. Efter sista gången har jag försökt nå honom i 3 veckor men han har inte svarat på mina meddelanden och han har avvisat mig när jag ringt!!! Menar, så sur kan man ju inte bli bara för att jag missat ett par lektioner. Idag fick jag tag på honom och vi kom fram till att det ska bli sååå jävla roooligt att köra bil på tisdag.
Jag kan utan att överdriva säga att jag har en väldigt speciell relation med min körskolelärare. Självklart missuppfattar ni mig nu, DET ÄR INGET SEXUELLT!
Jag kommer tyvär aldrig få ett körkort, har hållt på alldeles för länge nu. När ska jag ta mig i kragen egentligen?! Ska jag bli egen företagare måste jag ju ha körkort. Bara det att jag ooorkar inte ta mig tid att sitta ner och plugga.

Min ekonomi krisar. Så in i helvete. Pappa Sten skäller på mig. Annikas nya flamma telefonterrar mig. Annika ringer och skäller på pappa Sten för att jag inte svarar i telefonen. Jag skickar ett vänligt med bestämt meddelande till Annikas flamma där jag förklarar jag inte vill ha med dom att göra. Jag har verkligen verkligen VERKLIGEN nog med mina egna problem just nu. VERKLIGEN!!!!!! Jag skulle egentligen lagt till "Betala tillbaka alla mina tusenlappar så kan vi ta ett glas och prata om saken"

Inga kommentarer: