måndag 22 september 2008

töntigt

För övrigt tycker jag att alternativa människor är töntiga, vuxna alternativa människor är sjukt mycket töntigare, tatueringar är töntigt, piercingar är ännu töntigare särskilt om man har fler än en, comunitys är töntigt, blogg är töntigt, jennys musiksmak är jättetöntig, förhållanden är töntigt, sushi är töntigt och det fulaste som finns är att utmärka sig så sjukt överdrivet mycke, jag ba dööör, överraskningar som "jag flyttar i morgon" är på riktigt det töntigaste jag vet - JÄVLA LINUS SVIKARE HUR FAN I HELVETE KAN DU?!?! shalashala musik är töntigt, ännu töntigare om den spelas från en mobiltelefon, folk som raggar på internet kan bara dö, folk som raggar över huvud taget kan dö!
Jag tycker nog att allt som har med allt att göra är töntigt. Det värsta är att jag tycker att jag själv är så töntig så jag inte vet vart jag ska ta vägen.




jag har kärat ner mig!!!
Han är 35+ äter skräpmat varje natt, tunnhårig, lite lönnfet, ganska ful, och trots att han är full varje kväll sköter han sitt jobb på volvo, han säger "you´re such a sweetheart" och han skrattar åt mig när jag säger fockin irish på min bästa irlänska. Jag ska samla mod till mig och fråga om han vill ta en öl med mig nån dag!! <3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

haha cissi du är bäst /idaaaa