fredag 17 oktober 2008

The world would be a better place without me, and I simply will not allow that


Nu är jag inne på min 3:e lediga dag. Och jag får faktiskt inte alls panik över att inte ha ett piss att göra. Tvärt om.

Fast egentligen har jag ju tusen saker att göra, men skit i det. sen.

Igår kväll var Sara här och pumpade mig full med sanning. Jag blir helt lustig av att ha pratat med henne en timma. Hon når rätt i själen på mig och jag älskar det samtidigt som jag inte alltid vill fatta att allt det där självklara är sant. Jag tycker ju själv att jag har de bästa lösningarna på mina egna problem och det är klart jag blir lite sur när jag inser att jag är helt ute och cyklar hela tiden.

Hör och häpna: Ikväll ska jag följa med Sara på healing! Jag kommer betala 50:- för att sitta helt still i 1½timma.

För mig är att skämma bort sig = slippa duscha. Men nu får det vara nog på sunkigheterna. Ska ta ett ryck. thohej.

Inga kommentarer: