fredag 7 november 2008

I could have had a nice, easy life but no... your parents had to fuck!



Jag skrev ett långt inlägg om känslor, kärlek och annat trams. Jag tog bort det. Bara skit av alltihop. Jag hittar inte orden längre. Jag kan inte samla mina tankar.
Jag undrar hur länge världens sämsta människa ska spöka i mitt huvud. Varför dras jag till skiten och varför vill jag ha det jag inte kan få? Varför vill jag ha någon som skulle vara den sämsta för mig FRÅGETECKEN





Nu väntar jag på att följande må-bra böcker ska trilla ner i min brevlåda och ställa allt till rätta!!
  • Handbok i konsten att vara social
  • Att välja glädje : en bok om att få ett bättre liv
  • Energitjuvar : i familjen, i relationen och på jobbet
  • Självkänsla nu! : din personliga coach visar hur
  • Konsten att övertala andra att få som du vill
  • Mera självkänsla
  • Tankekraft
  • The secret

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självdestruktiv?

Anonym sa...

tror inte böckerna kommer hjälpa dig särskillt mkt faktiskt...
allt du söker finns där redan. det där är bara ännu ett sätt för flumtanter o få klirr i kassan