måndag 10 november 2008

I don´t suffer from Laziness, I enjoy every minute of it.

Telefonen har ringt hela förbannade dagen men jag har verkligen inte orkat. Har rest mig ur soffan (nu överdriver jag inte) högst 5 gånger idag och då har det varit för att slå en drill eller hämta en påse chips i köket.
Jag har nördat mer än någonsin idag. Datorn är brännhet. Man blir ju verkligen inte smartare av att surfa. Jag känner mig helt tom i bollen vaffan. Det borde ju vara som att läsa en bok egentligen. Mina böcker har föresten anlänt. Men jag måste hämta dom på ica och jag räknar med att det är något jag inte kommer orka göra fören tidigast torsdag. Sen blir jag lycklig.

"Du är så jävla dum i huvudet, hade du inte varit så snygg så hade du inte haft
några vänner"


Det verkar som att Davids fina ord är något jag kommer bära med mig resten av livet. I don´t mind, det är ju bland det finaste någon någonsin sagt till mig. Jag tackar för dessa visdomsord och vill tro att du vilar i frid.




Jag hade jävligt kul i lördags!! Så synd att man måste lämna en underbar förfest för att ge sig ut och trängas bland hundratals illaluktande människor som knuffas och drar en i håret. Varför kan man inte bara stanna hemma. för alltid?

Jag ger all min kärlek till honom. Guds gåva till kvinnan och endast i mina drömmar är vi tillsammans: http://www.youtube.com/watch?v=krP7vXESyRs

Cissi du har 119 i IQ Ditt resultat är bättre än 85% av befolkningen. höhö jag fattar inte det där med screenprint så jag hade lika gärna kunnat fuska nu. Det får ni aldrig veta. http://www.iqtestet.se/?sida=resultat&id=157740

Inga kommentarer: