måndag 3 november 2008

Worrying is good. Think of it as meditation for realists.


OBS!! kort hår ---->

I dag är det en vecka sedan jag lämnade in mitt modem för lagning. Jag hade på känn att dom inte skulle fixa det. Idag hämtade jag ut det. Och så in i helvete rätt jag hade. Nu lånar jag Saras modem. Jag tänker inte låna hennes modem igen och jag tänker inte lämna in mitt igen utan jag tänker sura och leva utan internet tills problemet löst sig självt vilket aldrig kommer ske. Jag orkar inte med alla små vardagliga problem som dyker upp för jämnan. Jag hatar att vara singel och bo själv och behöva tänka på allt hela jävla tiden. Fattar inte hur folk orkar/hinner med. Arbeta, städa, handla, tvätta, träna och sedan ha en fritid på det. Det enda jag hinner med är att sitta i soffan och klia mig på pungen ungefär. Har alldeles för många måsten just nu och listan byggs bara på. Jag får aldrig något gjort och jag vet inte hur många gånger om dagen jag tänker att jag ska ta tag i mitt liv. Är jag den enda i hela världen som inte klarar mig själv?

Ikväll åker jag hem till byn en sväng och stannar tills i morgon. Jag och pappa Sten ska äta pizza ikväll. I morgon ska mitt guldhjärta Emma fixa mitt hår. Emma är inte så glad på mig eftersom jag söp bort min tid förra veckan.

Unnade mig en ny soffa förra veckan. Den är från chilli och jag tror inte jag hade råd med den egentligen.

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan flytta in hos mig... hatar också o vara singel o bo själv... fast jag antar att ingen lär städa eller diska över huvud taget isf... men kan bli värd fylla ett par veckor?